O vizita neasteptata si o stire la PRO TV

Miercuri, 22 septembrie ne-am trezit dimineata, am strans legumele pentru a le duce la cele 2 magazine bio cu care colaboram si pe drum primim un telefon… Intr-o ora urmau sa vina de la PRO TV pentru un reportaj… noi, baieti finuti, doar nu era sa ii refuzam si am facut cale-ntoarsa la microferma, amanand cele 2 comenzi. Si chiar intr-o ora au venit…

A urmat un lung sir de intrebari la care am raspuns pe intelesul tututor, credeam noi pana sa vedem reportajul la tv. Dupa ce au plecat cei de la PRO TV am zbunghit-o si noi acasa entuziasti sa vedem ce a iesit.

Ne-am amuzat de balbuta cu rosia „o desfaci… si o gusti… si o mananci” si ne-am dat seama ca multe lucruri pe care am incercat sa le explicam nu s-au inteles si astfel a iesit acel pasaj absolut hilar cu „plantele se stropesc cu palinca de 60 de grade”… Saracele plantute… chiar nu vrem sa le imbatam!!! si nu poti sa stropesti cu ciara de albine si propolis… Ce am incercat noi sa explicam si clar nu s-a inteles bine este faptul ca propolisul este dizolvat in alcool (pentru ca in altceva el nu se dizolva) de 60 de grade si folosim palinca pentru ca alcoolul industrial nu este indicat.

2 responses to “O vizita neasteptata si o stire la PRO TV

  1. Rosiile sunt, intr-adevar, foarte gustoase, m-am convins si eu de asta. Sunt ani de zile de cand nu am mai mancat rosii atat de bune, au gustul celor pe care mi le aduc aminte din copilarie… Si nu numai rosiile, ci si ardeii, castravetii, dovleceii si celelalte bunatati cultivate de ferma Biodumbrava au un gust placut si aromat, spre deosebire de legumele „non-ecologice” gasite la piata sau la supermarket, care parca sunt de plastic…

  2. Ne bucuram foarte mult ca iti plac. Dorim sa aducem cat mai multor romani gustul de mult uitat…

Lasă un răspuns

