PROGRAMUL „COSUL SAPTAMANAL”

Pentru a veni in intampinarea solicitarii clientilor, microferma ecologica Biodumbrava doreste sa initieze incepand cu acest an programul “cosul saptamanal”.
Clientii care doresc sa se inscrie, vor deveni clenti permanenti si in urma semnarii unui contract de colaborare cu Intreprinderea Individuala Dumbrava Ion Alexandru – forma juridica a microfermei ecologice Biodumbrava, vor primi acasa coletul cu produsele bio comandate.
Distributia se va executa o data pe saptamana iar ziua de distributie va fi intr-o singura zi pentru toti clientii. Aceasta zi va fi stabilita de comun acord si va fi executata de catre un serviciu de transport specializat cu care I.I. Dumbrava Ion Alexandru va incheia contract, sau in cazuri extreme de catre distribuitor.
Clientii permanenti vor plati contravaloarea „cosului saptamanal” si contravaloarea transportului la primirea coletului cu produsele bio de sezon.
Contractul de colaborare privind “cosul saptamanal” se face pe timp de un an incepand cu data de 15 aprilie 2011.
Inscrierea se face in ordinea solicitarilor incepand cu 01.03.2011 in functie de numarul de locuri disponibile.
Deoarece numarul de locuri este limitat, sugerez clientilor care doresc

sa devina clienti permanenti sa solicite contractul de colaborare pentru a fi completat si semnat, numai dupa semnarea acestuia clientii vor fi beneficiarii programului “cosul saptamanal”.
Pentru informatii suplimentare va rog sa sunati la tel: 0724543869 sau mail dumbravamarin@yahoo.com.

11 responses to “PROGRAMUL „COSUL SAPTAMANAL”

  1. Asteptam de mult sa apara si in Romania acest tip de colaborare cu producatorii de alimente bio.Felicitari pentru initiativa si deabia astept prima livrare!

  2. As dori si eu sa ma inscriu pe lista dumneavoastra, daca se mai poate. Va multumesc !

    • Au fost ocupate locurile din cadrul programului „cosul saptamanal”. Momentan am deschis o lista de asteptare si cine doreste va fi inscris pe aceasta lista in urma unui mail de solicitare impreuna cu nr. de tel. ptr. contact..
      Produsele de sezon din cadrul microfermei ecologice Biodumbrava vor fi distribuite in functie de disponibilitati.
      Prioritari vor fi clientii permanenti care au semnat contractul de colaborare.
      Vor fi serviti si ceilalti clienti daca am produse – in situatia in care sunt contactat telefonic (deoarece lucrez pana seara tarziu – mi-e greu sa raspund la mail).
      Am rugamintea sa ma inteleaga foarte bine clientii. Gama de produse din cadrul microfermei ecologice Biodumbrava, fac parte din categoria „hranei vii” unde produsele proaspete nu rezista decat cateva zile, max. 7-10 zile. In aceste conditii am initiat programul „cosul saptamanal”. Pentru inscriere am aplicat principiul: „primul venit – primul servit”.

  3. As dori sa ma inscriu si eu pe lista de asteptare.Nr.telefon 0741554517 Multumesc!

  4. Felicitari pentru initiativa. Am vazut si reportajul de la ProTV si mi se par extraordinare solutiile eclogice, alternative la ierbicidare, ingrasaminte chimice, etc. Mult succes in continuare!

  5. Au fost atat de bune ridichiile pe care le-ati livrat ieri incat nu m-am indurat sa arunc nici macar frunzele.Le-am folosit la salata pe care am facut-o din rucola si papadia livrate tot ieri !

  6. Buna ziua , abia ce v-am descoperit si sunt extrem de incantata. Regret doar ca am ratat „cosul saptamanal” . Totusi daca mai sunt locuri pe lista de asteptare, telefonul meu este 0740215548.
    Am sa va sun sa programez o vizita la ferma cat de curand.
    Multumesc.

    • Sunteti trecuta pe lista de asteptare si mi-as dori sa putem colabora. In prezent am produse disponibile si pentru clientii de pe lista de asteptare. Va astept cu mare placere pe la microferma.

Lasă un răspuns

