TARGUL RAW VEGAN – O EXPERIENTA UNICA

TARGUL RAW VEGAN – O  EXPERIENTA UNICA

Pe data de 27.03.11 microferma ecologica Biodumbrava a participat la Targul de primavara Raw Vegan fiind invitata de Ligia Pop organizatoarea targului.

Atmosfera in cadrul targului a fost placuta unde personalul microfermei a purtat discutii constructive cu foarte multe persoane. Tot aici am observat ca din ce in ce mai multe persoane sunt interesate de o alimentatie curata si sanatoasa. De asemenea am vazut persoane cu copii si persoane foarte bine informate care au inceput sa selecteze alimentele necesare consumului.

Am primit multe intrebari despre modul de crestere al legumelor, despre certificatul bio s.a. unde am avut un dialog relaxant si constructiv. Persoanelor neincrezatoare le-am facut invitatia de a veni la microferma sa vada cum se cultiva, cum printre legume cresc buruieni, cum intalnim o multitudine de gaze, fluturi sau melci, broscute, soparle …

Cateva imagini de la targ sunt afisate in continuare.

Lasă un răspuns

