Reteta: ton cu mix de legume ecologice.

O reteta pe cat de simpla pe atat de buna.
(Reteta de la Ciucu Alexandra)

Ingrediente:

400 gr mix de legume.
1 cana de orez (eu am folosit orez ecologic).
3 cutii de ton (eu am folosit ton bucati in ulei de masline).
Optional o cutie de ciuperci.

Orezul l-am fiert cu putina apa, sa nu fie uscat: la o cana de orez am pus 2 cani jumatate de apa.
Mixul de legume se taine mai marunt dupa preferintele fiecaruia.
Orezul fiert se amesteca cu tonul si cu mixul de legume, optional cu ciupercile.
La final se asezoneaza dupa gust (sare, piper, optional curry).

A iesit o mancare de mic dejun absolut fenomenala. Gustul dulce-acrisor al legumelor se portriveste foarte bine cu tonul si orezul.

Multumesc pentru reteta, Alexandra!

Daca aveti retete interesante cu produsele noastre nu ezitati sa le trimiteti!!!

Lasă un răspuns

