CONTRACT DE COLABORARE „COSUL SAPTAMANAL” 2012

ATENTIE! S-au incheiat incrierile pentru Cosul saptamanal pentru anul 2012!!!

Incepand din aceasta luna (februarie) incep inscrierile in cadrul programului „cosul saptamanal”.
Deoarece numarul de locuri este limitat, rog persoanele care doresc sa se inscrie, sa solicite formularul contractului de colaborare.
Cererile pot fi facute si pe site-ul: http://www.biodumbrava.ro/cos.php.
Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la unul din tel: 0724.543.869; 0757.247.501; 0760.517.646.

15 responses to “CONTRACT DE COLABORARE „COSUL SAPTAMANAL” 2012

  1. Buna ziua,
    doresc sa devin clienta a dumneavostra pentru cosul satamanal. Deasemenea, am dori sa facem o vizita la ferma dumneavostra. Va rog sa-mi spuneti cum trebuie sa procedam in continuare

  2. Acum v-am descoperit si dorim sa devin clienta pt cosul săptămânal. De asemenea ne dorim sa va Facem o vizita (eu cu cei 2 băieți ai mei).

  3. Pingback: Magazine Bio Blog » Blog Archive » Promotiile saptamanii la produse bio

  4. Buna ziua,
    Doresc si eu mai multe detalii despre acest cos saptamanal. Astept pe mail.

  5. Buna ziua!
    Sunt interesata sa devin clienta dvs. As dori cateva detalii si un model de contract, daca se poate.
    Multumesc!

  6. Va rog frumos sa-mi dati si mie pe mail detalii despre cosul saptamanal . Multumesc!

  7. Buna ziua, as dori si eu va rog frumos mai multe detalii despre cosul saptamanal( cat costa pe saptamana, pe ce durata se intinde contractul, de cand ar incepe, ce contine, daca imi pot alege eu ce vreau, sau daca este un cos standard, daca este livrare la domiciliu, etc) …
    De asemenea produsele care nu fac parte din cosul saptamanal ( Borcan de zacusca, sau mix-ul de legume, sau murele la caserola) cum se pot comanda, si de unde se pt ridica, sau daca sunt cu livrare la domiciliu?
    Astept raspuns pe mail

  8. Va rog daca nu e prea tarziu sa imi trimite pe mail detalii.

  9. buna ziua.sunt interesata de cosul saptamanal si doresc detalii despre el,ce contine,cat costa.de asemenea as dori sa va vizitez la ferma

    o zi buna
    Diana Vatafu

  10. Va transmit pe mail detaliile

  11. Imi place ideea si as dori sa aflu mai multe detalii!
    Multumesc anticipat!

  12. Buna ziua,

    Sunt interesata de cosul saptamanal. Puteti sa-mi trimiteti mai multe detalii.
    Multumesc anticipat.

  13. Buna.Ma numesc Mirela Floroiu si sunt interesata de cosul saptamanal, daca se livreaza la domiciliu, ce contine, preț…
    Multumesc!

Lasă un răspuns

